Helsinki Figyelő

A miniszterelnök szerint a határ érvényes úti okmányok nélküli átlépésével a menedékkérő bűncselekményt követ el. Ez nem igaz. A kormány minden eszközzel távoltartaná a menedékkérőket - propagandával, pánikkeltéssel, vasfüggönnyel, jogsértéssel, embertelenséggel, hazudozással. Az üldözöttnek meg kell maradjon a joga ahhoz, hogy menedékjogot kérjen és kérelmét fair eljárásban bírálják el. A térítéken lévő törvénymódosítások éppen ezt akarják megakadályozni.

helsinki_bevandorlo_tabla_07.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://helsinkifigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr457604038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.06. 14:48:31

Javaslom az egyperces elbírálás bevezetését ott a határon. Akit kedvezőtlen bírálnak el az nem léphet be.

Killary Fucking Clingon 2015.07.06. 21:32:19

Nekem meg jogom van elutasítani. Ennyi.

Pipas 2015.07.06. 21:47:03

Nem lehet megakadályozni abban, hogy a zöldhatáron titokban besurranjon? Akkor meg kell változtatni a törvényt! Minél előbb, annál jobb.

Brix 2015.07.06. 22:03:06

Változnak az idők és ehhez igazítják a jogrendszert is. Az üldözöttek, vagy inkább nagy többségben megélhetési bevándorlók, maradjanak inkább Európán kívül, a saját kultúrkörükhoz közelebb. A menekültek helyzete sajnálatos , ahogy a többi 1-2 milliárd rossz körülmények között élő emberé is...DE, tudomásul kell venni: nem élhet mindegyik a leggazdagabb európai országokban, erre nincs lehetőség! Bármilyen szomorú, de Európának védekeznie kell a 21-ik századi népvándorlással szemben, hiszen a már itt élő lakosság érdekei nem egyeznek meg a menekültekével...

Csucsundraa 2015.07.06. 22:21:37

Az a baj, hogy a kedves jogvédők általában rosszul teszik fel a kérdést. ..Mert arra, hogy "Szegeny üldözött, kisgyermekes csaladot, aki életveszélyes helyzet elől menekül, engedjük e be az orszagba, adjunk e nekik menedéket? " kérdésre minden jóérzésű ember igennel fog válaszolni. Tegyük fel a kérdést másképp. ...Több gyermekes család jönne, kb 1-2-3 millió ember. Elegendő pénz nincs mindenkire... Adjuk oda nekik a mi gyerekeink ágyát , kenyerét, játékát, sőt, költözzünk ki,hogy ők be költözhessenek.... Majd , ha ordítva követelik a sharia bevezetését Magyarországon, ahogy teszik azt Londonban, pl, abba is egyezzünk bele, humanista emberbarátok lévén...?....Ennyit erről. .. Csak nehogy késő legyen.

manager2008 2015.07.06. 22:23:05

@Brix: Ezt mondták az amerikai indiánok is.:) Hány magyar is él szerte a világban? 5 millió?

manager2008 2015.07.06. 22:29:07

@Csucsundraa: De igazad van a létszám minőségi változást okozhat. Mit is csinálunk ha 2-3 millió ember elindul felénk? Van 5000 harcképes katonánk? A többi fegyvert sem látott életében közelről a céllövöldés légpuskán kívül, és különben is beszari facebookon ülő telefon bökdöső kisköcsög. Na majd ők megvédik a magyar családok tűzhelyeit. Na persze. Most visszaüt a hadserege leépítése, amit nem lufi hogy két hét alatt fel lehet fújni.

Csucsundraa 2015.07.06. 22:29:48

Amúgy nem értem a menekülés célpontját (illetve de, de tegyünk úgy, mintha nem...) Egy sziriai keresztény azt nyilatkozta, Törökországon át ért idáig, de ott nem érezte még magát biztonságban, keresztény lévén, ezért jött ide. ... Azért közben már átjött 1-2 keresztény országon. ... Németországig meg lesz még pár keresztény ország. ...Odáig folyamatosan retteg? A muszlim meg már Törökországban is jól ellenne.... De találhatna magának még biztonságos, iszlám vallású országot. ... miért is kell neki Európa közepéig menekülnie? Szoval nem értem. ..hátha a Helsinki bizottsagnak van erre elfogadható magyarázata. ...

Csucsundraa 2015.07.06. 22:34:41

@manager2008: Persze, szar a helyzet a honvédségnél.... de most konkrétan arról megy az érvelés, hogy tulajdonképpen jogosan jöhet be az országba illegálisan. ...Szoval törvénytelen, de jogos...arról sincs szó, hogy a határőrség forditson vissza embereket, most,mikor még kevesen vannak...nem hogy drasztikusabb lépéseket tegyen bárki határ védelem címén. ... még halenneis aki lépjen. ...

Arcade Macho 2015.07.06. 22:38:42

szerintem a finn nagykovetseget at kellene koltoztetni a hatarra, es megoldani hogy akar 60e menekult is ellegyen a kertjeben
legyen ez a finnek problemaja ha mar annyira jol tudjak

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.07.06. 22:39:16

a menekülők az ELSŐ békés országig menekülők (háború elől) ez szíria esetében pl. töröko.
addig menekült..utána nem.
ilyen egyszerű.

manager2008 2015.07.06. 22:41:33

@Csucsundraa: 1956 ban a magyarok kb 200000 ember kiözönlött Ausztriába, és a fél világ, Kanada, Ausztrália, USA stb. befogadta őket. Nem zavarták vissza az osztrák határtól. Ez a mostani helyzet persze más, a háborús területek közelében kellene nagyobb táborokat építeni és ellátni, mint Darfúrban. De ezt is ki kell fizetni valakinek, az említett országoknak később az olajból vissza kellene fizetni ezt a kis segítséget. Ennek semmi értelme nincs hogy Európára ráküldik ezt a létszámot, mert nem illeszkednek be. Halomra lőni nem lehet őket, és nincs is aki ezt végrehajtaná. A kerítés nem old meg semmit.

Csucsundraa 2015.07.06. 22:48:51

@manager2008: Pontosan, ez merőben más szituáció. A magyar 56os menekültek egyik befogadó ország számára sem jelentettek nemzetbiztonsagi kockázatot. Ennyi muszlim közül csak negyede legyen szélsőséges, már nagyon megszivjuk. És mikor a Hősök terén kezd hadszintér lenni, akkor már késő lesz azon morfondírozni, hogy basszus, lehet mégse volt jó ötlet ez a nagy emberség. Segélyszervezet munkatársa mondta: azt vallják, hogy a rászorult embereken, menekülteken, az otthonukhoz legközelebb eső, biztonságos helyen kell segíteni. Ebből, hogy egy homlokegyenest ellentétes világnézetű helyre beengedjenek milliószám menekülteket, ebből nagy valószínűséggel sok jó nem fog származni...

manager2008 2015.07.06. 22:53:55

@Csucsundraa: Csak nincs ilyen biztonságos hely, ahol ott is befogadnák őket. Minden helyi hatalom fél tőlük.

jogalany 2015.07.06. 22:55:51

Alaptétel: a hazánk a mi otthonunk, ahol élned halnod kell.
Az én otthonomba jogom van eldönteni, hogy ki lépheti át a küszöböt.
A határaink a hazánk küszöbe. Jogunk van meg nem engedni a belépést bárkinek.
Aki ezzel ellentétest vall, az elöször a saját lakásába fogadja be és etesse, itassa a szerinte menekülőt.
Mert nem menekülök, hanem behatolók, mert senki nem engedte, hogy átlépje a küszöböt, csak úgy jön és átjön a határon, pedig nem akarok együtt lakni vele. Azt hiszem az én jogom erősebb.

manager2008 2015.07.06. 23:05:51

@jogalany: Ezt mondták a szerbek is, aztán szanaszét bombázták őket az albánok és a bosnyákok miatt. Majd kiderül mi lesz. Az önvédelmi képességünk zéró hála a politikának. Itt fegyvere sem lehet senkinek. Mindenki békés tévé sorozatnéző. eszében sincs harcolni.

Brix 2015.07.06. 23:06:41

@manager2008: " A kerítés nem old meg semmit. " A kerítésen ha átjönnek, akkor bűncselekményt követnek el, vagyis vissza lehet őket toloncolni, ahonnan jöttek. Ha lesz kerítés, majd Szerbia is el fog mindent követni, hogy megakadályozza az illegális bevándorlást.
Jó megoldás nincs erre a kérdésre, mert ez egy globális folyamat, amit legjobban komplexen lehetne kezelni és nemzetközi szinten. A jogvédők kizárlólag a humanitárius oldalát nézik a dolognak, és nem veszik figyelmbe, hogy ez egy a népességrobbanás és a globalizáció indukálta káros folyamat, amely Európa létét veszélyezeti. Ez a jelenség olyan lendületet vett az elmúlt években ami már kezelhetetlen európai szinten. Sajnios, drasztikus intézkedéseket kell bevezetni, ha meg akarjuk védeni magunkat és az európai civilizációt.

Sir Galahad 2015.07.06. 23:07:05

Minden mást félretéve - nagyjából egyetértek az előttem szólókkal - legyen kedves már megmagyarázni a t. szerző, hogy ha nem gazdasági migráns, hanem valódi menedékkérő érkezik hozzánk, miért esik nehezére egy legális határátkelőhelyen jelentkezni? Nem volna neki is egyszerűbb?

manager2008 2015.07.06. 23:19:49

@Sir Galahad: De egyszerűbb lenne ha nem lenne lefékezve. Ő nem ide akar jönni egy táborba, egy férőhelyre 3-4 embert bezsúfolva. Te szeretnéd? Tovább akar menni egy jobb országba. ha átmegy a terepen, akkor eljut egy nap alatt akár taxival Ausztriába. Ha nem jut át akkor jön a m,i ki államunk. A börtöneink sem felelnek meg az EU normának. A probléma akkor lesz ha elfajul a dolog és mindenki elkezd lövöldözni. Ők gyakorlottak, a mi rendőreink egy autóbuszt sem találnak el 20 méterről.

Pipas 2015.07.06. 23:23:46

@manager2008: "Ő nem ide akar jönni egy táborba, egy férőhelyre 3-4 embert bezsúfolva. Te szeretnéd?"

Ha válogat, akkor nem menekült. Ha menekült, akkor nem válogat.

Tudományos libsizmus 2015.07.06. 23:24:08

Üljetek be estefelé egy körúti sörözőbe. Budapest már most tele van niggerrel. Egyáltalán nem tűnnek életveszély elől menekült szerencsétleneknek. Okostelcsi, divatos öltözék, békésen piálgatnak.

A libsik eltökélt szándéka, hogy Magyarországból is egy leszakadt multikulti kuplerájt csináljanak, ahogy ezt Párizzsal, Londonnal, Brüsszellel, Antwerpennel. és így tovább már megcsinálták.

Ennek könnyen lámpavas lehet a vége, libsik.

Brix 2015.07.06. 23:24:43

@Csucsundraa: A globalizáció , a népességrobbanás és az egyenlőtlenségek növekedésének hatása miatt van ez a jelenkori exodus. A háborúk , a szélsőséges iszlám , és a terrorizmus is az említett tényezők miatt nyer egyre nagyob teret. A nyugati kulturkör nem nagyon tud segíteni, sajnos, ez olyan mértékű globális probléma... Amit mi tudunk tenni az, hogy megvédjük az európai országok stabilitását, jólétét és a békét!

manager2008 2015.07.06. 23:26:37

@Pipas: Nem ilyen egyszerű ez. ezek sokfélék, siták, szunniták, afrikaiak, jazidik, és 50 féle náció. A zsúfoltság miatt táboron belül is feszültség lesz. Bármi lehet. Kb olyan mintha téged bezárnának 50 "pakisztáni" közé. El tudod képzelni mi lesz veled? Szeretnéd? Menekült vagy és nem válogatsz. Értem. :) Vigyél síkosítót is akkor.

Tudományos libsizmus 2015.07.06. 23:34:06

Ha felállítják Magyarországon is a saria rendőrséget és a budapesti kalifátust, a libsik lesznek az elsők, akiket majd likvidálnak.

Ez az egész eszement őrület a libsik jellegzetes "itt és most" észjárására vezethető vissza. Mindig az épp soron következő pillanatnyi károkozásra koncentrálnak.

manager2008 2015.07.06. 23:42:42

@Tudományos libsizmus: Feltártad a szomorú jövőt. OK. Ki lesz az aki nekiáll itt harcolni, és ki ellen. Te majd lemész délre és halomra lövöd a nőket és gyerekeket? Te harcképes vagy? elmész határőrnek? Sör mellett hiába sopánkodik bárki, nem nagyon van létszám a keménykedésre (gyengén fizetett a rendőség is). Egy idegenlégiós mennyit is keres? Az egész magyar hadsereg is kevés a 175 km határhoz. 24 órás szolgálat télen nyáron. Kilépnek és elmennek mosogatni, a vadászpilóták is kifelé nézegetnek már, fapados pilótaként háromszor többet keres. Mi meg olimpiát meg stadiont építünk . Szuper.

Tudományos libsizmus 2015.07.06. 23:50:59

@manager2008:
Meg kell szabadulni a "liberalizmustól". Ki kell jelenteni, hogy a "liberalizmus" korunk pestise. Pontosan akkora veszély, mint a bolsevizmus. Ha nem veszélyesebb. Ha képesek vagyunk erre, akkor képesek leszünk a hazánk megvédésére is.

manager2008 2015.07.06. 23:59:25

@Tudományos libsizmus: Nem vagyok benne biztos hogy ezek a fogalmak mindenkinek ugyanazt jelentik. Konkrét gazdasági példákon lehet lemérni az elméletek hatását. Mindegy milyen rendszer van, ha a kreativitást nem engedi érvényesülni, hanem elnyomja akkor vége a dalnak. Mondjuk Rubik Ernőnek nem engedte volna a főnöke hogy próbálkozzon a kockával. Sokan nem tudják hogy nem is volt hatékony a rendszer, nem lett levédve, mindenki rongyá kereste magát vele csak mi nem. Aki feltaláló az most is kiviszi a fenébe, mert itt nem tud vele mit kezdeni. A népszaporulatunk a létszám fenntartásához sem elég, ha nincs kivándorlás akkor sem. lemegyünk 7 millióra hamarosan. 3 gyerek kellene folyamatosan, de maximum van egy.

Hannibal ante portas 2015.07.07. 00:01:31

A menedékkérő hivatalos határátkelőhelyen, hivatalos okmányokkal jön. Ez a tömeg zöldhatáron, azonosíthatatlan személyként, azaz illegálisan tör be az országba. Ha hozzám valaki be akar jönni, akkor csönget, s tudom, hogy ki az és mit akar. aki átmászik a kerítésemen vagy betöri a lakásom ajtaját és úgy jön be, az minimálisan is birtokháborító, de lehet, hogy nem tisztességes szándékkal érkezik. Hiszen ha azzal jönne, nem törne be hozzám.

Tudományos libsizmus 2015.07.07. 00:09:27

@manager2008:
Igen. Ezek mind a kommunizmus és a liberalizmus eredményei. A kettő egy és ugyanaz. Másodszor etetik meg ugyanazt megint a fél világgal. Ezt kéne felismernie Európának. És benne nekünk magunknak.

fifibá55 2015.07.07. 00:09:40

Már megint elszalasztunk egy üzleti lehetőséget. Ha eszkalálódik a helyzet, lehet meghirdetni külföldi turistáknak céllövészetet belépődíj ellenében: alapdíj - csak az eszközök biztosítása; emelt díj - vezető biztosítása; max.díj - egyből mentesítés a büntetőjogi következmények alól. Csoportos kedvezmény, magyarok elfogultság miatt eleve kizárva.

manager2008 2015.07.07. 00:13:53

@Hannibal ante portas: "A menekültek nem munkaképes állapotban érkeznek Európában, hanem poszttraumás stressztől terhelve, azokkal a lelki és mentális károkkal meggyötörten, amit az otthoni háborúk okoztak az életükben. Pszichiátriai segítségre, terápiára szorulnak. Három hónap nem elég egy összerokkant embert talpra állítani. A többségük Németországba igyekszik, Németország meg küldi őket vissza. Hol van a vissza, ha haza nem mehetnek?"

Tudományos libsizmus 2015.07.07. 00:22:45

@manager2008:
Nem tudom eldönteni, ezt viccből írtad-e ide. Biztos én látok rosszul, de nekem egyáltalán nem tűnnek poszttraumás stresszel terhelt szegény csóróknak a Budapesten szambázó niggerek.

Killary Fucking Clingon 2015.07.07. 01:25:10

@Tudományos libsizmus: : ) You made my fucking day with your words. I dig
your humour

Killary Fucking Clingon 2015.07.07. 01:31:15

@manager2008: elárulok neked valamit amit először tanítottak nekem egy olyan helyen ahol menekültekkel és ál-menekültekkel kellett foglalkoznom egy olyan országban ami az óceánon túl van.

1. Az igazi menekültnek nincs pénze menekülni.
2. Az a "menekült" akin van jegygyűrű és egyéb arany cucc az hazudik.
3. Az a "menekült" aki Asus fonepaddal fényképezi a debreceni menekült tábor kerítéséről a rendőröket az nem menekült.

Fogalmad nincs arról ki az igazi menekült és ki nem az.
Amit a magyar médiából tudsz meg az baromság.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.07.07. 01:46:53

Joguk van bebocsátást kérni, nekünk meg jogunk van ezt elutasítani. A zöld határon pedig egyáltalán nincs joguk belépni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 06:39:16

"A menedékkérőnek joga van belépni országunkba"

A menedékkérőnek joga van belépni a presshelsinki tagjainak lakásába. Ez hogy tetszik?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 06:47:31

@manager2008:

"Csak nincs ilyen biztonságos hely, ahol ott is befogadnák őket. Minden helyi hatalom fél tőlük."

A helyi hatalmak nyilván okkal félnek tűlük, mert ismerik őket. De mi azért csak engedjük be azokat, akiktől még az övéik is félnek?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 06:49:46

@manager2008:

"A börtöneink sem felelnek meg az EU normának."

Aki az életéért menekül (állítólag), az ne legyen már ilyen válogatós. Vajon az etióp stb. börtönök megfelelnek az EU-normáknak? Na ugye!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 06:52:42

@Tudományos libsizmus:

"Ennek könnyen lámpavas lehet a vége, libsik."

Főleg akkor, ha az adott libsi ráadásul még buzi vagy buzipártoló is. Azok fogják őket a lámpavasra felakasztani, akiknek a befogadásáért most a szájukat tépik.

Mondhatnánk, hogy ez (lesz) a sors iróniája, csak eközben mi is tönkremegyünk.

manager2008 2015.07.07. 06:58:23

@Tudományos libsizmus: Ezt olasz írta aki ott van és ismeri a dolgot.

bontottcsirke 2015.07.07. 07:00:33

És kötelezően jelentkeznie az első határátkelő ponton. Ott politikai menedékjogot kérni és addig a tábor területén maradni, amíg a határozat ezt mondja.

Csak a nyugati segélyért jön az összes.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 07:01:22

@manager2008:

Ezt meg egy magyar írta, aki itt van Budapesten, és ismeri a dolgot.

manager2008 2015.07.07. 07:06:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szeretsz szavakba belekötni. A jog az picit más mint amit a tudatlan állampolgár értelmezni gondol, és néha persze akkora marhaság hogy hanyatt esel. A magyar jog pedig totál vicces, az eljárás meg kabaré.
Majd a menekült betelepül a kertedbe és kertészkedni fog (kivágja a fákat és eltüzeli mert fázik). A rendőrség meg megállapítja hogy nem történt bűncselekmény, mert így sokkal szebb és szellősebb a kert. Ez megtörtént de persze nem menekült volt a tettes.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 07:07:08

@Csucsundraa:

Kihagytad a logikus befejezést: miután mindenünket, a hazánkat is nekik adtuk, előzékenyen ássuk el magunkat, mert mi itt kultúridegenné váltunk.

manager2008 2015.07.07. 07:09:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha jársz az utcán vigyél magaddal síkosítót is. Lehet hogy növekedni fog a népszaporulat?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 07:11:39

@manager2008:

"Szeretsz szavakba belekötni."

Te meg személyeskedni. :(

Szerencsére nem a rendőrség hoz ítéletet, hanem a bíróság.

Bár amikor már sharia-bíróságok fognak működni Magyarországon is, akkor biztos úgy lesz, ahogy írtad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 07:16:08

@manager2008: Én nem kötöttem beléd, te viszont folyamatosam személyeskedsz velem. Menj a kurva anyádba!

manager2008 2015.07.07. 07:17:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Bíróság? Totális szakmai elmaradottság az egész vonalon. Most kaptam egy levelet a rendőrségtől, hogy a melléklet nem érkezett meg e-mailben, küldjem el valahogy másképpen. Ez egy elektronikus aláírással elkészített pdf file volt. (ingyenes Adobe Reader kell hozzá). De azt nem ismerték. A bíróság nem ismeri a nehézségi erőt, azt mondta a bíró hogy "olyan magyar törvény nincs". Ez nem vicc, gimnázium II. osztály, fizika, Newton almás története.
Magyaráznom kellett példákkal, víztorony, infúzió stb. A víz a föld közepe irányába hajlandó csak elmozdulni stb. Nem ment át a dolog. Az igazságügyi szakértő és a BME hempergett a röhögéstől. Azt mondták nem ismerem én itt a helyzetet, ez a szokásos helyzet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 07:26:40

@manager2008:

Nekem volt. De neked, aki folyamatosan és ok nélkül személyeskedsz velem, nos, neked biztos nem volt. Bár azt is lehet, hogy egyszerűen csak bunkónak születtél.

P.S.: A sikosító használatát meg a drága jó édesanyádnak, továbbá a serdülő lányodnak javasold.

manager2008 2015.07.07. 07:30:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: OK ezt tisztáztuk, te nem szereted a síkosítót. "Van aki forrón szereti" ez egy film címe..

manager2008 2015.07.07. 07:39:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szépen írogasd össze a nézeteidet amiket hirdetsz és keress egy nagyban (99%) hasonló jellemzőkkel rendelkező - ismert - nézetrendszert. Nem lesz nehéz megtalálni.

Aranyi Gábor 2015.07.07. 07:44:04

@manager2008: Adj egy rohadt PKM-et négy cserecsővel meg 2000 lőszerrel, majd meglátod, hogy az első tízes sorozat után, amit illően a fejük fölé küldök FÉL méternyire, hányan ugranak fel, és merre kezdenek szaladni "hazafelé". Mert ha felém, akkor nagyon rábactak. Ennyi. Még egy kérdés: mennyit kapsz ezért a "fellazító" (felLÁZÍTÓ) rohadt globálkufároktól? Kovácsnét meg hagyd békén, ha hátralévő rövidke életedben nem szívószálon/gyomorszondán át óhajtasz táplálkozni.

Kivlov 2015.07.07. 07:55:28

Belépni joga van? ja.
Normálisan viselkednie meg kötelessége lenne, csak a kötelességeket szereti mindenki elfelejteni...

manager2008 2015.07.07. 07:58:16

@Aranyi Gábor: Biztos szeretnél találkozni a jog rendszerünkkel, ez kb 3 évig terjedő zaklatás bűncselekménye nagy nyilvánosság előtt elkövetve, amit leírtál. 2 perc megtalálni téged jobb ha tudod (az IP címedet rögzíti a rendszer). A hülyeség nem mentség. és az elmebetegség is csak akkor ha ezt szakértő megállapítja.

monddazigazatmar 2015.07.07. 08:11:48

@manager2008: Figyelj ide te szánalmas balfasz!
Ez már a sokadik blog amit teleszarsz a világvége siránkozásaiddal.
"A kerítés nem jó, a hadsereg nem jó, a bíróság nem jó, a tábor nem jó, a szar sem elég büdös, semmi sem jó. Idejönnek aztán majd agyonbasznak minket, nyönyörö"
A francot sem érdekli a kibaszott depressziód. Menj kezeltesd.

A balfasz vinnyogó libsik csak három dologra nem adtak választ.
1. Mégis mit kéne csinálni, ha semmi nem jó? Ja, tudom békét a Közel-Keleten. Igaz, hogy Koszovóban béke van, és mégis jönnek, de gondolom a békébe a svájci GDP is beletartozik.
2. A kerítés miért nem véd meg? Ha nem tudsz bemenni, akkor annyi. Mehetsz máshova. Hagyjuk a fotelokoskodást, hogy átvágják, meg alagutat ásnak- nem tudják átvágni, és nem fognak alagutakat ásni.
3. Mi a faszért kell nekik ide egy csomó arab?

monddazigazatmar 2015.07.07. 08:14:14

@manager2008: Nem gondolod, hogy egy kicsit el vagy tévedve a világban?
Azért mert valaki beszól neked zaklatás, de ha a kertedben kivágják a fákat akkor az jótett.
Meg ugye az őr azért van, hogy saját magát megvédje. :D:D::D

monddazigazatmar 2015.07.07. 08:15:49

A posztolónak meg üzenem, hogy 90ben volt a délszláv háború, és igen helyes, hogy egy háborús országból átfutó (lőttek a határon is) ember nem bűncselekményt követ el. Most van mellettünk háború? Max Ukrajnában.

Sir Galahad 2015.07.07. 08:19:23

@manager2008: Persze, nekem is egyszerűbb lenne a polcról levenni, ami kell és menni haza a boltból, mint sorban állni a kasszánál és fizetni, macerás, kényelmetlen és pénzbe is kerül... de mégsem teszem. Szerintem ne az legyen a szempont, hogy mi a kényelmes a menedékkérőnek, hanem hogy mi a biztonságos nekünk. Nekünk az, ha van módunk megvizsgálni, jogos-e az illető menedékkérelme, ennek meg az a legegyszerűbb módja, ha hivatalosan jelentkezik egy határátkelőn. Igen, tudom, pár napot bezárva tölteni kellemetlen, és a börtöneink nem felelnek meg az uniós normáknak, de a menedékkérők ugye azért jönnek, mert veszélyben az életük. Ehhez képest ennyit szerintem el lehet viselni - aki nem tud, menjen vissza és lövesse le magát, hülyének lenni mindenkinek jogában áll.

Netuddki. 2015.07.07. 08:21:57

Fölösleges eldöntött kérdéseken rugózni. A helyzet a következő. Az orbán rezsim kerítést fog építtetni egy rahedli közpénzért a szerb határra. Hiába mondták el nekik jó páran, hogy teljesen feleslegesen.

Szóval ha kiderülne, hogy megint erőből, senkire nem hallgatva valósítottak meg egy felesleges beruházást, akkor viselni kellene ennek a következményeit. Az aki kitalálta, támogatta, megszavazta szépen a saját vagyonából kártalanítsa szépen az államot! Kamatostul persze.
Lassan valahol gátat kéne szabni a felelőtlen és felelősség nélküli közpénzköltésnek! Az olimpia dettó ugyanez a szituáció...

Buchhalter 2015.07.07. 08:22:49

manager2008 te nagyon el vagy tévedve ezzel a 2 perces IP cím kiadással! Ez hogy hosszú jogi procedúra! A másik ,hogy te zaklatod itt a többséget a hülyességeiddelVeled nem lehet vitatkozni.Csak az a jó amit te mondasz.Ez többszörösen szánalmas és figyelnék ,egyre többen nem értenek veled egyet!Tudod a többség.A másik,okoskodsz itt a magyar katonaságról.A nevelőapám hivatásos katona.Ez és a libsis haverjaid által szétvert haderő még sok mindenre képes.A harcoló alakulatok száma meg nem 5000 hanem 14000 fő.Ha már vagdalkozol kicsit járj utána.És egy wizz air pilóta kevesebbet keres , mint egy vadászgép pilóta,Nem véletlen.És 20 év után mehet nyugdíjba,A wizz airnél meg max 58 éves kor után.Ott is van ismerősöm,ez pontos infó.Na csá.

Netuddki. 2015.07.07. 08:24:03

@Sir Galahad: Ha mégsem jön be a kerítés, akkor te is kész lennél kártalanítani az adófizetőket a saját vagyonodból?

Netuddki. 2015.07.07. 08:25:35

@Tudományos libsizmus: Sőt! Máltán már a nők pofozzák az utcán a néger magyarokat! Ezt add össze!
Ostoba balfasz!

monddazigazatmar 2015.07.07. 08:31:58

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Szóval ha kiderülne, hogy megint erőből, senkire nem hallgatva valósítottak meg egy felesleges beruházást, akkor viselni kellene ennek a következményeit. Az aki kitalálta, támogatta, megszavazta szépen a saját vagyonából kártalanítsa szépen az államot! "
1. Ugye az ország 3/4-e egyetért
2. Nekem Saul fia nem jön be, meg a szabadkai zsinagógafelújítás. Ki fog kártalanítani?

Netuddki. 2015.07.07. 08:35:41

@monddazigazatmar: Te egy ostoba, rasszista zsidózó vagy, a véleményed nem számít...

manager2008 2015.07.07. 08:36:22

@monddazigazatmar: Te is beszólsz hülyeségeket, de az szórakoztató legfeljebb. Egy picit figyelni kell mit mondasz, ennyi. A sértegetés nem tétel, azt el kell viselni és csak téged minősít ha nincs vita kultúrád. De tartózkodom attól hogy elküldjelek a picsába.

A fenyegetés az Btk-s téma, az úriember bíróság elé áll, ügyvédi költség, perköltség, elmeorvosi vizsgálat, így kb 300.000 Ft- ba fog fájni, és kap egy felfüggesztettet (ha nem volt büntetve), meg pártfogói felügyeletet 3 évre. Ez a divat nálunk, akkor is ha egyébként kicsit elmebeteg, de nem állapítják meg.

Itt a probléma valós, tényleg gáz a bevándorlás, de a jogrendszer sánta. Most próbálják javítani, de hülyék hozzá, mert nemzetközi szerződéseket fognak megsérteni. Az hogy minden egy bites agyú házmester lövöldözi szeretne fegyvertelenekre, az másik kérdés, ez nem video játék, mi van ha visszalőnek? Szeretnéd? A debreceni példa azt mutatja hogy ezek nem puha gyerekek mint itt sokan. Lehet beszarni jogosan.

Az nagyon szép hogy ne jöjjenek be, akkor ha van hová menniük. Ha nincs akkor megfulladnak a tengeren stb. Már többen haltak meg mint amikor elsüllyedt a Titanic, de ebből még nem csináltak filmet.

Ha a kutyádat láncra kötöd akkor megbüntetnek, ha embereket zársz be egy ketrecbe kisgyerekekkel az meg totál rendben van igaz?

Amíg nem veled történik meg addig szuper. De ilyenkor rád is sor kerülhet bármi okból, ezt ne felejtsd el. Logika van rá.

monddazigazatmar 2015.07.07. 08:40:47

@bértrollbosszantó_kovi1970: Zsidóztam volna? Tényleg? Mikor?

A fasz tele van már a libsi gyökerekkel, hogy ha valami nem tetszik nekik akkor előjönnek a "fizessék ki akiknek tetszik dumával". Egy ország pont nem így működik.
Ha énnekem fizetnem kell a kerítést, akkor te pedig fizesd saul fiát.
Ugatsz a plakátokról, de az életmenete alapítvány támogatása jogos, és nemzeti érdek.
Hülye balfasz

monddazigazatmar 2015.07.07. 08:43:53

@manager2008: Ja, a szegény menekültek visszalőnek? Ejha.
Ha nem kapnak ötcsillagos szállást akkor hőbörögnek. Csak nem fenyegetőzöl?
"Nem semmi gyerekek" :D:D:D Szerelmes vagy beléjük. Mehetsz, várnak.,

Fazakas László 2015.07.07. 08:44:38

Egyébként bármiféle politikai menedéket lehet ám kérni bármely határállomáson - és ott egyből elbírálják. (vagy nem!)
De aki törvényt és határt sért illegális határátlépésével, annak nem ám igazat, hanem simán golyót a fejbe - kell adni!
Mint az NDK-s határőrök tették azt a "honeckeri boldog békeidőkben".
Igaz - ott többnyire inkább a kifele menőkkel tettém meg - de háát -
oda befelé valahogy sohasem akart menni senki!
A "fejlett" szocialista társadalom és a Varsói blokk tagországai - kifelé valahogy mindig a béna kacsa képét mutatták.

manager2008 2015.07.07. 08:45:52

@Buchhalter: Szándékosan a sajtóból vett információkat írtam be, ha nem igaz akkor hazudnak a pilóták stb. A létszámokat meg lehet nézni itt ott.

A pontos számokat meg nem is lehetne ide beírni (az jogsértés lenne), de az irodai dolgozók nem katonák remélem világos. Ha igaz lenne amit írsz az ia kevés a dologra, próbáld meg kiszámolni a létszám szükségletet (nem lehet mindenki ott, és 24 órás a szolgálat, 3 váltás kell).

Ha valamit sokan mondanak az attól még nem okvetlenül igaz.
Volt már nálunk sok nézetrendszer (fasizmus, kommunizmus, szocializmus, kádárizmus, stb. stb. ) amit sokan támogattak, de utólag kiderült hogy nem volt olyan jó ötlet volt. Elég sok ember van itt akinek mind tetszett egymás után - nekik mindig igazuk volt igaz?.

Netuddki. 2015.07.07. 08:48:48

@monddazigazatmar: Anyád picsája libsi!
Annyi eszed nincs, hogy felfogd a 2 példa amit hoztál messze nem ugyanaz költségvetési szempontból mint a kerítés vagy az olimpia. Arra persze jók voltak, hogy a náci érzelmeidet fitogtasd.

Nem tetszik a Saul fia bazmeg? Reklamálj az orbán haverjánál, a nemzet mozigépészénél! Aztán tudod kit libsizzél, te kis fasszopó buzigyerek!

manager2008 2015.07.07. 08:51:39

@Fazakas László: "De aki törvényt és határt sért illegális határátlépésével" Logikailag van igazad, mert ezt mondják a tévében. Jogilag sajnos nincs igazad, mert a menekülőnek nem kell határállomást keresgélni és sétálni sok kilométert amikor éppen szomjan hal. Elég ha odamegy a kerítéshez.

Nem figyeltek, most is az van hogy összeszedik a határon és elindul az eljárás. Azt hiszik hogy ha van kerítés, akkor egyszerűbb összeszedni (ez igaz), de a lényegen a kerítés nem változtat semmit. Visszazavarni nem lehet. Csak az eljárást gyorsítják most fel valamennyire. ha tudják. Amikor a kerítéshez odamegy már az országban van.

manager2008 2015.07.07. 08:55:02

@monddazigazatmar: jelentkezz határőrnek ne itt tépd a szádat, lépj a tettek mezejére. Bizonyíts.

Sir Galahad 2015.07.07. 09:24:27

@bértrollbosszantó_kovi1970: Természetesen, feltéve ha előbb a kerítés ellenzői (köztük te) a magánvagyonukból megtérítik mindazokat a károkat, amiket a kerítés felhúzása előtt okoztak az illegális migránsok.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.07. 09:30:07

@maxval bircaman felelős szerkesztő: Bulgár birka vajon bejöhetne? Úgy értem, milyen hasznot termel, aki egész nap csak a neten lóg és a beteg gondolataival szennyez?

Roan 2015.07.07. 09:36:48

@Tudományos libsizmus: "Üljetek be estefelé egy körúti sörözőbe. Budapest már most tele van niggerrel. Egyáltalán nem tűnnek életveszély elől menekült szerencsétleneknek. Okostelcsi, divatos öltözék, békésen piálgatnak."

Lehet, hogy azért, mert nem menekültek, hanem mert itt tanuló diákok? A menekültnek nyilván első dolga, ha megérkezik Budapestre, hogy beül egy romkocsmába piálgatni.

Jemann 2015.07.07. 10:08:11

Azt azért nem értem, hogy ennyi ellenszenv után még miért erőlködik ennyire a Helsinki Bizottság. A hozzászólók 99.99%-a elutasítja bármilyen menekült befogadását. Nekem ez úgy jön le, hogy a magyar emberek nem kérnek a menekültekből, nagyon helyesen. Hosszú távon tragédia lenne számunkra ennek a kérdésnek liberális megoldása. Ezt most kell kőkeményen megakadályozni.

Tudományos libsizmus 2015.07.07. 10:55:56

@Roan:
Itt tanuló diákok. Ja. Hirtelen tele lett velük a város.

Vajon akkor is ilyen vehemensen védenétek a "menekülteket", ha esetleg erdélyi, kárpátaljai, stb. magyarok lennének? Fogas kérdés.

Roan 2015.07.07. 11:10:54

@Tudományos libsizmus: Működik a szelektív figyelem? Én ugyanannyit látok, mint eddig, igaz, én a 8. kerületben lakom, ahol eddig is sokan voltak :)

Egyébként a legtöbb bevándorló (nem menekült!) a szomszédos országokból jött, és magyar származású. Ők azok, akik a plakát szerint elveszik a munkánkat, és nem tisztelik a törvényeinket?

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_wnvn001b.html

Csatos Bambi 2015.07.07. 11:28:14

"A miniszterelnök szerint a határ érvényes úti okmányok nélküli átlépésével a menedékkérő bűncselekményt követ el. Ez nem igaz. "

Próbáld már meg BÁRMELYIK ország határát érvényes útiokmány nélkül átlépni, te istenverte hülye :)))

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.07.07. 11:29:42

@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat:
Nem! Európai kultúrkörből érkezők (lásd: határontúli magyarok) nem kellenek. Afrikaiak és közel-keletiek igen, hiszen ők köztudottan toleránsak.

Csatos Bambi 2015.07.07. 11:31:32

"Az üldözöttnek meg kell maradjon a joga ahhoz, hogy menedékjogot kérjen és kérelmét fair eljárásban bírálják el."

1. Útiokmány nélkül hogyan bizonyítja, hogy olyan helyről jött, ahol üldözték?

2. Útiokmány nélkül hogyan bizonyítja, hogy befogadásra méltó ember, és nem egy priuszos bűnöző, akit a Moszad képzett ki terrorcselekmények végzésére?

3. Mit nem lehet azon érteni, hogy az ÁTKELŐHELYEN be lehet jönni, a zöld határon meg nem? Mit nem értesz ezen, te szerencsétlen?

Csatos Bambi 2015.07.07. 11:34:51

@maxval bircaman felelős szerkesztő:

"Javaslom az egyperces elbírálás bevezetését ott a határon. Akit kedvezőtlen bírálnak el az nem léphet be."

Plusz, akinek nincsenek a személyazonosságát hitelesen igazoló papírjai, az alapból ne léphessen be.

Ha meg már bent van, akkor feltehessük egy abba az irányba induló járműre, ahonnan a saját bevallása szerint érkezett.

Csatos Bambi 2015.07.07. 11:36:22

"A menedékkérőnek joga van belépni országunkba"

Baromság.

A helyes sorrend:

1. Belép az országba - átkelőhelyen, vagy repülőtéren, papírokkal, ahogy kell

2. Menedéket kér

konrada 2015.07.07. 11:39:57

@manager2008:
...ha ebben az országban van, akkor hát itt van.
...legfeljebb kapnak pár sátrat, meg tojitojit, míg a határon belépésre szogáló átkelőn eldöntik, hogy valóban menekültek-e.
...adig meg éldegéljenek csak nyugodtan azon a 10 méteren....

Csatos Bambi 2015.07.07. 11:42:26

@manager2008:

"@Brix: Hány magyar is él szerte a világban? 5 millió?"

Hány írástudatlan, képzetlen, nyelveket nem beszélő, az elemi higiénás szabályokkal sem tisztában lévő, az európai, nyugati kultúrától idegen kultúrában szocializálódott magyar él a világban?

Ja, hogy olyan egy sem? :D

Csatos Bambi 2015.07.07. 11:56:26

@Csucsundraa:

"Egy sziriai keresztény azt nyilatkozta"

Ha nincs nála se útlevél, se keresztlevél, akkor mégis mivel bizonyítja, hogy Szíriából jött és valóban keresztény?

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:01:27

@manager2008:

"1956 ban a magyarok kb 200000 ember kiözönlött Ausztriába, és a fél világ, Kanada, Ausztrália, USA stb. befogadta őket."

Na és KIK MIATT özönlöttek ki?

Segítek:

1. A Nyugat a 2. vh. után odalökte Magyarországot a Szovjetunió érdekeltségébe.

2. A Nyugat, miután odalökte Magyarországot, folyamatosan hergelte az embereket a SZU ellen.

3. 1956-ban már FEGYVERES támogatást is ígért, ha a magyarok nekimennek a szovjet rezsimnek.

4. Holott TUDTÁK, hogy NEM fogják a forradalmat támogatni.

5. És azt is tudták, hogy ha a felhergelt nép nekimegy a rezsimnek, de a Nyugat beígért támogatása elmarad, akkor a forradalom el fog bukni.

És mégis megtették.

Ilyen szempontból még nem gondoltad át a dolgot, ugye?

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:04:42

@manager2008:

"a háborús területek közelében kellene nagyobb táborokat építeni és ellátni, mint Darfúrban. De ezt is ki kell fizetni valakinek"

Kifizethetnék például azok, akik az érintett országokban a "demokráciát terjesztették".

Vagy kifizethetnék azok, akik azért kavarták meg a szart az Izraellel szomszédos iszlám államokban, hogy a zsidók nyugodtan tudják Palesztinában, meg a Golan-fennsíkon az arabokat gyilkolni.

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:14:07

@manager2008:

"@jogalany: Ezt mondták a szerbek is, aztán szanaszét bombázták őket az albánok és a bosnyákok miatt. "

Hülyeség.

A szerbek nem a Szerbiába beözönlő albánokat meg bosnyákokat irtották.

A délszláv háború polgárháború volt, vagyis ugyanannak az államnak - az egykori Jugoszláviának - az állampolgárai irtották egymást nemzetiségi alapon.

A szanaszét bombázás se áll meg.

A Nyugat nagyon mocskos módon segítette Szerbiát a délszláv háborúban, például, hogy mindig jóelőre szóltak (!) hogy mikor, hol, mit fognak bombázni a szerb tagállam területén, másrészt viszont elfordították a fejüket, amikor a szerbek csinálták a tömegmészárlásokat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 12:15:39

@manager2008:

Továbbra is azt javaslom, hogy foglalkozz a családoddal, és a kedves családtagjaidnak tégy javaslatokat.

Rólam meg szállj le. Sajnos itt nem lehet szűrni. :(

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:17:08

@manager2008:

" De egyszerűbb lenne ha nem lenne lefékezve. Ő nem ide akar jönni egy táborba, egy férőhelyre 3-4 embert bezsúfolva."

Aki az életét menti, annak nem mindegy, hogy hol kap papírokat, amivel később ott vállalhat munkát, ahol akar?

A legális utat azok kerülik meg, akik tudják, hogy NEM kaphatnak letelepedésre jogosító papírokat, mert nem menekültek, hanem gazdasági migránsok.

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:19:33

@Tudományos libsizmus:

". Budapest már most tele van niggerrel. Egyáltalán nem tűnnek életveszély elől menekült szerencsétleneknek. Okostelcsi, divatos öltözék, békésen piálgatnak."

Igen, a legjobb kampány saját maguk ellen az, amikor és ahogyan megmutatják magukat :)

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:22:08

@Brix:

"a szélsőséges iszlám "

Olyan NINCS, hogy szélsőséges iszlám.

Ez egy cionista propaganda.

Az arab terrorszervezeteknek nem az iszlámhoz van közük, hanem Izraelhez meg az USA-hoz.

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:24:46

@Tudományos libsizmus:

"Ez az egész eszement őrület a libsik jellegzetes "itt és most" észjárására vezethető vissza. "

Ezért tudják őket a cionisták kéziszerszámként használni - hiszen olyan egyszerűek, mint egy kalapács.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 12:26:04

@Jemann:

"Azt azért nem értem, hogy ennyi ellenszenv után még miért erőlködik ennyire a Helsinki Bizottság."

Ugyan miért? Hát mert ezért kapják a fizetésüket - valahonnan. :D Akár a saját anyukat is eladnák a Soros-féle alamizsnáért. A gyerekeik jövőjét már így is kockáztatják.

@Tudományos libsizmus:

"Vajon akkor is ilyen vehemensen védenétek a "menekülteket", ha esetleg erdélyi, kárpátaljai, stb. magyarok lennének? Fogas kérdés."

Dehogy fogas kérdés, tudjuk, mi volt a véleményuk a 23 millió románról.

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:28:45

@manager2008:

"Ki lesz az aki nekiáll itt harcolni, és ki ellen. Te majd lemész délre és halomra lövöd a nőket és gyerekeket? Te harcképes vagy?"

Magyarországon a 30-32 év feletti férfiak gyakorlatilag harcképesek, hiszen voltak sorozáson, és a 2002-2003 előtt sorozottak kiképzést is kaptak. (2004-ben soroztak utoljára)

Ez egy olyan tudás, amit egy egyhónapos tréninggel simán fel lehet frissíteni.

Nem kellene kötelező behívás sem, bőven elég lenne, ha azokat engednék, hogy megvédjék a hazájukat, akik önként jelentkeznének a feladatra.

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:50:28

@Sir Galahad:

"Ehhez képest ennyit szerintem el lehet viselni - aki nem tud, menjen vissza és lövesse le magát"

Esetleg harcolhatna is, hogy a SAJÁT hazája élhető legyen. Hiszen életerős, fiatal, hadra fogható férfiak "menekülnek" ide.

Tudományos libsizmus 2015.07.07. 12:51:50

Az egyik diktatúrából miért pont egy másik diktatúrába menekülnek? Valamelyik libsi választ tudna erre adni?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 12:52:21

@Csatos Bambi:

"A kiskedvenceid 95%-a fiatal, életerős férfi."

Akik - amint akárhogyan, de befogadták őket - azonnal hozzák a családjukat is, a fél tucat gyerekkel, akik mellé további fél tucatot már itt gyártanának le. Lyó kis segíjkéért.

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:53:48

@monddazigazatmar:

"Nekem Saul fia nem jön be, meg a szabadkai zsinagógafelújítás. Ki fog kártalanítani?"

Tényleg, a szabadkai zsinagóga felújításához miért is kell a magyar adófizetők másfél milliárdocskája? :DDD

Csatos Bambi 2015.07.07. 12:59:30

@manager2008:

"Jogilag sajnos nincs igazad, mert a menekülőnek nem kell határállomást keresgélni és sétálni sok kilométert amikor éppen szomjan hal."

Mutasd meg azt a paragrafust, ahová ez így le van írva.

presshelsinki 2015.07.07. 13:03:38

@Csatos Bambi: 1989. évi 15. tvr. 31. Cikk (a genfi egyezmény kihirdető magyar jogszabály:

A menedéket nyújtó ország területén jogtalanul tartózkodó menekültek

1. A Szerződő Államok az országba való jogellenes belépésük, vagy tartózkodásuk miatt nem sújtják büntetéssel azokat a menekülteket, akik közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy szabadságuk az 1. Cikkben foglalt meghatározás értelmében veszélyeztetve volt, és akik engedély nélkül lépnek be területükre, illetőleg tartózkodnak ott, feltéve, hogy haladéktalanul jelentkeznek a hatóságoknál és kellőképpen megindokolják jogellenes belépésüket, illetőleg jelenlétüket.

Csatos Bambi 2015.07.07. 13:11:03

@presshelsinki:

"azokat a menekülteket, akik közvetlenül olyan területről érkeztek"

Na látod.

Magyarországra nem KÖZVETLENÜL olyan területről érkeznek, ahol az életük veszélyben volt.

Úgyhogy:

- a zöld határon korzózás jogellenes
- a büntetés járhat érte, ha a magyarok úgy döntenek
- a kijelölt határátkelőket használni meg a kötelességük, ha be akarnak lépni

Rwindx 2015.07.07. 13:11:12

A poszter egyszerűen hülye, hogy miért, fentebb kifejtették többen is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 13:13:05

@presshelsinki:

"akik közvetlenül olyan területről érkeztek, ahol életük, vagy szabadságuk az 1. Cikkben foglalt meghatározás értelmében veszélyeztetve volt"

Nem KÖZVETLENÜL olyan országból érkeznek.

"feltéve, hogy haladéktalanul jelentkeznek a hatóságoknál"

NEM jelentkeznek a hatóságoknál, Ha ez lenne a céljuk, akkor a normál határátkelő-helyeken lépnének be az országba. De NEM ezt teszik, hanem, embercsempészekkel tovább vitetik/vitetnék magukat Nyugat-Európába.

Vagyis a kedvenceitek az éltalad felsorolt két feltétel EGYIKÉT SEM teljesítik.

Csatos Bambi 2015.07.07. 13:16:24

@Sir Galahad:

"a magánvagyonukból megtérítik mindazokat a károkat, amiket a kerítés felhúzása előtt okoztak az illegális migránsok"

Igen, a libsik ezt valahogy mindig elfelejtik, hogy a kiskedvenceik MAGÁNTERÜLETEK során gyalogolnak keresztül, komoly károkat okozva ezzel az ott gazdálkodó magyar embereknek.

A tanyafoglalókról, a belterületeken erőszakosan a kertekbe, sőt LAKÁSOKBA behatoló, és ott követelőző "menekültekről" nem is beszélve.

presshelsinki 2015.07.07. 13:18:41

@Tudományos libsizmus: Igen, a Helsinki Bizottság 1989-es megalakítása óta kiáll a hazánkba menekülő magyar nemezetiségűek mellett is. Tette ezt már akkor is, amikor a magyar kormányoknak az volt a "nemzetstratégiája", hogy a határon túli magyarok maradjanak csak a szülőföldjükön. Kiálltunk az erdélyi magyar menekültek meg a vajdasági magyar menekültek mellett. Például szolgálatmegtagadók ügyében jártunk el, akiket a kormány vissza akart zsuppolni Kis-Jugoszláviába. Vagy azoknak az ügyében, akiknek bár hosszú évek óta éltek itt, ottani kapcsolataik felszámolódtak, mégis megszüntették a menedékes státuszukat. Sok éven át tömegével voltak magyar nemzetiségű ügyfeleink vagy külföldi családtagjaik, akiket idegenrendészeti és menekültügyi eljárásban képviseltünk.

presshelsinki 2015.07.07. 13:23:25

@Csatos Bambi: Sem Irán, sem Törökország, sem Görögország, sem Macedónia, sem Szerbia nem számít biztonságos országnak a menedékkérők számára. Ha ezen az útvonalon halad, Magyarország az első olyan hely, ami menekültügyi szempontból az első biztonságos országnak számít.

presshelsinki 2015.07.07. 13:25:26

@Trompf: Nem a linkkel volt baj, te is tudod.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 13:28:53

@presshelsinki:

És mikor fogtok kiállni amellett, hogy tovább mehessenek a bevándorlók Ausztriába, Svájcba vagy a Franciákhoz ?

Mikor fogjátok elítélni az EU-n belüli határlezárást amit Svájc, Ausztria, és Francia O. foganasított Olaszország irányába ?

Mert lássuk be az megoldhatatlan krízis helyzetet teremt, ha rákényszerítik az Olaszokra, és Maygarországra az illegális bevondorlók napi 600-800, évi 200.000 fő befogadását, viszont EU-n belül lezárják elöttük a határt.

5 év alatt az ország 1/10-e lesz bevándorló.
Értem, hogy ti ezt akarjátok, valamilyen rejtélyes okból, de fogadd kérlek el, hogy a magyarok többsége ezt rohadtul nem szeretné!

manager2008 2015.07.07. 13:29:23

Összefoglalva a vita lényegét, az országon belül is sok sok kerítést kell építeni. legyen külön zóna a vallás, származás, nemzetiség, szexuális beállítottság, pártállás, kor, és még egy tucat szempontból, pld lakópark, szórakozás stb. Legyen egy közös zóna ahová mindenki bemehet ha akar. Kiss gond van, hogy így nem lehet dolgozni sem, és az adott területeken pld egy falu, nincs munkaerő még favágásra sem, de majd megoldja pártunk és kormányunk. A lényeges még hogy legyen mindenhol szoborpark, zászló és induló, meg menetdal verseny. Az őrtornyokból mindenki lövöldözhet arra aki kint van. Minek jött oda. Mintha láttam volna már ilyen filmet (tényleg). A címére nem emlékszem. De Észak Korea pld jó minta lenne. ja , ott éhen halnak néha, de csak a kis köcsögök, a főnökök nem. Egy szappanopera CD-ért már kivégeznek. De szép is lenne ott élni. Na ott van kerítés is, tehát aki odavágyik megtanulja a főnököt dicsőíteni és máris boldog lehet. Aki meg azt hiszi hogy ő magyar hozzon magáról egy vizsgálati eredményt, mert keseredjetek el, a népesség 70%-a török génekkel van telepakolva :) Mert erre jártak a fiúk anno és gyorsabban futottak mint a nagymamád :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 13:31:09

@presshelsinki:

Sem Iránban, sem Törökországban, sem Görögországban, sem Macedóniában, sem Szerbiában nincs háború, és senki nem fenyegeti a "menekültek" életét.

Esetleg egymás életét fenyegethetik, ha az otthoni harcaikat ide is magukkal hozzák, lásd Debrecen példáját.

Csatos Bambi 2015.07.07. 13:31:42

@presshelsinki:

Ki szerint nem? Szerintetek nem ? :DDD

Mindenem kivan már attól, hogy a hazaáruló oldal szerint se Törökország, se Görögország, se Szerbia, se Macedónia, se Bulgária nem biztonságos, ha a MIGRÁNSOKRÓL van szó.

De ugyanezek a hazaárulók rögtön biztonságban érzik magukat ezekben az országokban, ha nyaralni, meg vásárolni kell oda menni :DDD

Akkor minek jártok oda nyaralgatni, meg bevásárolgatni, ha VESZÉLYBEN van ott a szabadságotok, sőt, az életetek?

Enynire nem lehettek hülyék, hogy azt képzelitek, el lehet hitetni az emberekkel, hogy

- két uniós tagállamban, Görögországban és Bulgáriában
- valamint három uniós tagságra aspiráló államban, Törökországban, Szerbiában és Macedóniában

veszélyben lenne bárkinek is az élete :D

manager2008 2015.07.07. 13:33:22

@Trompf: Ez olyan mint a rendszeres nemi erőszak, eleinte nem szereted később már hiányzik :) :)

Csatos Bambi 2015.07.07. 13:34:10

@presshelsinki:

"Ha ezen az útvonalon halad, Magyarország az első olyan hely, ami menekültügyi szempontból az első biztonságos országnak számít."

Ami jó és biztonságos turisták millióinak, azt nyugodtan lehet biztonságosnak venni a menekültek számára is.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 13:35:35

@Csatos Bambi:

Az évi 200.000 illegális bevándorló egyértelműen romba dönti rövid úton a gazdaságot, és feloldhatatan szociális, társadalmi, és közigazgatási krízist okoz.

Aki ezt pártolja, annak az ország tönkretétele egyértelműen a célja.

Egész egyszerűen le kell szarni ezeket, mert hazánk pusztulásáért dolgoznak, és örülni a kerítésnek.
Örülni hogy nem a ballibek vannak hatalmon.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 13:37:41

@manager2008:
Ha nem haragszol, én inkább meggátolom mind a saját mind az országom megerőszakolását, élvezze is bárki az aktust, pl te is, akármennyire !

presshelsinki 2015.07.07. 13:38:58

@Trompf: Ezt azért ne játsszuk, hogy valamire tisztességgel válaszolok, aztán jönnek az újabb egyre elrugaszkodottabb kérések. Miért nem oldjuk meg Európa migrációs problémáit? Miért nem szorgalmazzuk a népek, vallások békés egymás mellett élését vagy a világbékét? Mi egy Magyarországon működő jogvédő szervezet, korlátozott lehetőséggel, a mandátumunk ide szól. Pontos ismereteink is leginkább az itteni dolgokról vannak. Mi szolidárisak vagyunk az olaszokkal, és mi (ellentétben a kormányunkkal) európai megoldást szorgalmazunk, már csak azért is, mert ez segíthetne Magyarországnak is.

konrada 2015.07.07. 13:38:59

@Csatos Bambi:
A legszebb az egészben, hogy ugyanazok szerint biztonságos ez az ország, akik a világba azt kiabálják ki egyébként, hogy ez nem biztonságos ország...

...hogy ezt ki érti?

Csatos Bambi 2015.07.07. 13:39:48

@presshelsinki:

"Sem Irán, sem Törökország, sem Görögország, sem Macedónia, sem Szerbia nem számít biztonságos országnak a menedékkérők számára."

1. Magyarország NEM határos se Törökországgal, se Iránnal, se Macedóniával, se Görögországgal.

2. Így LEHETETLEN, hogy valaki a magyar-görög, a magyar-török, a magyar-macedón, vagy a magyar-iráni ZÖLD határon átrohanva mentse az életét.

3. Szerbia pedig biztonságos ország. Senkinek nem kell onnan a zöld határon át rohanva a puszta életéért futni. (Irán kivételével a többi felsorolt ország is biztonságos.)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.07. 13:40:21

@Trompf: Na, fél év után megtaláltad ennek a nicknévnek a jelszavát is? Most a Batyu, meg a Bloggergéza nicknév pihen?

Muhaha.

manager2008 2015.07.07. 13:40:49

@Csatos Bambi: Ezt tényleg rosszul tudod. Volt alkalmam szakmai utakon járni ezeknél. A vendéglátók mindenhová kísértek minket megfelelő tűzerővel. , mert nincs igazán biztonság. Egyszer 500 métere volt a szálló és gyalog akartunk haza sétálni vacsora után, szép este volt de nem engedték és autóval vittek vissza. Kérdeztük miért, azt mondták mert nem biztonságos. Ez nem azt jelenti hogy statisztikailag sok eset van, különösen üdülő területen (ott annyi a rendőr mint a homok), de azért belső Törökországban lehet hogy el fogsz egy kicsit veszni. Ha az nem nagy ügy hogy kirabolnak vagy eladnak rabszolgának, akkor semmi gond.

konrada 2015.07.07. 13:41:00

@presshelsinki:
Jól teszitek.
...csak a kormány ezt nem teheti meg, mert őket azért választották meg, hogy tegyenek is valamit, ne csak szorgalmazzanak...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 13:42:21

@presshelsinki:

Nincs itt elrugaszkodás kérem.

Jön nap 600-800 bevándorló most. Ez évi 200.000 embert jelent.
5 év alatt 1/10 Magyarországnyit.

Ez a jelen.

Ha szerinted mindet be kell engedni, és jópofát vágni ahoz, hogy az összes Európai szomszédunk lezárja elöttük a határt, akkor azok az illegális bevándorlók ittrekednek, és abba az ország meglehetősen egyértelműen, és meglehetősen gyorsan belerokkan.

Ezt éppeszű ember nem akarhatja.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 13:43:39

@Rezsidémon vagyok, elveszem a munkádat:

Hali ..
Trackers vagyok, ha érdekel..
Csak kicenzúrázott a ballib tolerancia..
Más nickem nincs-

presshelsinki 2015.07.07. 13:51:10

@Csatos Bambi: "ami jó a turistáknak". Ja, nem is tudtam, hogy jó a turistának, ha kizsebelik a rendőrök, ha csak embercsempészekkel, bujkálva kell közlekednie, ha börtönbe zárják, mert menedéket kér. Tán beláthatnád, hogy a turista és a menedékkérő nincsen ugyanabban a helyzetben, sőt alapvetően más helyzetben van. Az előbbinek többnyire van otthona és pénze, utóbbinek meg ha otthona volt is, jobb, ha elmenkül onnan. Ha tényleg érdekel a balkáni menekültügyi helyzet, ma jött ki az Amnesty International jelentése, abban sok érdekeset olvashatsz: www.amnesty.org/en/latest/news/2015/07/balkans-refugees-and-migrants-beaten-by-police/ A magyar változat is biztosan felkerül az AI itteni honlapjára: www.amnesty.hu/

manager2008 2015.07.07. 13:54:39

"Szombat este részeg, szkinhed-külsejű fiatalok érkeztek félmeztelenül, sörösüvegekkel, a hat-hét fiatal különböző sértéseket vágott a menekültek és az aktivisták fejéhez, mint "Takarodjatok haza!". Végül a rendőrök tettek rendet. De volt stírölés és fényképezés is. Az egyik jelen lévő aktivista szerint egyre durvulnak az incidensek, és "amíg a rendőrök ugyanannyian vannak, mint a Betyárseregesek, addig nincs baj", csak kérdés, ez mindig így lesz-e." Ez lenne a megoldás? Aztán összeverekednek és lesz pár halott ("Hős") és később el lehet mondani hogy "ott voltam" mint valami focimeccsen.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 13:57:09

@presshelsinki:

Értem..

Mivel a Macedón és Szerb rendőrök ide rugdossák az összes illegális bevándorlót, mitöbb azt hazudják, hogy tőlünk kapnak EU-s vízumot, miközben elszedik a pénzüket, hoznak törvényt, hogy 60-70 napon belül el kell hagyják az országot, azaz magyarul ide zavarják hazőnkba az összes hozzájuk érkező illegális bevándorlót, ezért ott náluk nincsennnek biztonságban, és nekünk kell befogadnunk, mert ők ide kergetik a napi 600-800 illegális bevándsorlót.

Nemcsak befogadnunk kell őket, hanem eltartanunk, és vigyáznunk rájuk nehogy átmenjenek NYugat-Európába, hisz ha át akarnak menni, akkor lezárják szomszédaink a határaikat, ahogyan azt megtették az Olaszok esetén.

Más csak azt áruld el hol lakjon az évi 200.000 bevándorló, és ki tartsa el őket ?
Ki garantálja hogy nem fognak lázongani, lincselni, vagy teszem azt nőket erőszakolni, mint a Skandináv országokban, ahol a nemi erőszakok 4/5-ét muiszlim bevándorlók követik el.

manager2008 2015.07.07. 13:57:18

http://hvg.hu/itthon/20150706_Eladast_tartott_Orban_Viktor_tanacsadoja#utm_source=hvg_top&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter2015.07.07&utm_content=top1&type-id=HvgTopHvg&user-id={@(@)sid}

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 14:02:45

@manager2008:

Fura módon mégis a ballibek hatnak az érzelmekre, miközben a számok arról tanúskodnak, hogy hamarosan belerokkan az ország az illegális bevándorlók letartásába, etetésébe, szállásolásába, beillesztésébe.

"Jön nap 600-800 bevándorló most. Ez évi 200.000 embert jelent.
5 év alatt 1/10 Magyarországnyit.
Ez a jelen."
www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 14:11:17

@Trompf:

"Ha szerinted mindet be kell engedni, és jópofát vágni ahoz, hogy az összes Európai szomszédunk lezárja elöttük a határt"

Te hülye vagy! Ha az európai szomszédaink lezárják a határt, az természetesen rendben van, az törvényes. Ha mi zárjuk le a saját határunkat, az egyértelműen a nemzetközi jog durva megsértése. MIt nem lehet ezen érteni?

presshelsinki 2015.07.07. 14:20:52

@Trompf: "Más csak azt áruld el hol lakjon az évi 200.000 bevándorló, és ki tartsa el őket ?"

1990 óta ad mendékjogot Magyarország, mégis csupán 3000 embernek van nálunk "menekült személyi igazolványa", és még ők se biztos, hogy itt élnek. Ehhez jön még aktuálisan 4-5 ezer menedékkérő, ugyanis a többiek továbbállnak. A 200 ezer bevándorló, menekült országától még nagyon-nagyon messze vagyunk.

"Ki garantálja hogy nem fognak lázongani, lincselni, vagy teszem azt nőket erőszakolni, mint a Skandináv országokban, ahol a nemi erőszakok 4/5-ét muiszlim bevándorlók követik el."

Senki nem garantálhat ilyesmit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 14:21:25

@presshelsinki:

"Mi egy Magyarországon működő jogvédő szervezet"

Az itt élő MAGYAROK jogait a bevándorlók százezreivel szemben mikor kívánjátok védeni? Ja, hogy a magyarok le vannak tojva.

"a mandátumunk ide szól"

Kitől is kaptátok a "mandátumotokat"? Annak a szervezetnek, amelytől kaptátok, miféle joghatósága van Magyarországon?

"Pontos ismereteink is leginkább az itteni dolgokról vannak."

Ha lennének, akkor nem támogatnátok idegenek százezreinek bevándorlását.

"Mi szolidárisak vagyunk az olaszokkal"

A magyarokkal mikor lesztek szolidárisak?

"és mi (ellentétben a kormányunkkal) európai megoldást szorgalmazunk, már csak azért is, mert ez segíthetne Magyarországnak is."

Európai megoldás egyelőre nincs, a belátható jövőben nem is lesz. Éppen ezért Magyarország magára van utalva. A magyar kormánynak a feladata nem a megoldás "szorgalmazása", hanem a megoldás kivitelezése. Micsoda különbség.

A magyar népnek és Magyarországnak a bevándorlók által okozott óriási veszély elhárítására a magyar kormány a magyar néptől kapott felhatalmazást, ha úgy tetszik, mandátumot. Ti nem kaptatok mandátumot a magyar néptől, akitől pedig kaptátok, annak nincs joghatósága Magyarországon.

presshelsinki 2015.07.07. 14:23:09

@Trompf: "Más csak azt áruld el hol lakjon az évi 200.000 bevándorló, és ki tartsa el őket ?"

1990 óta ad mendékjogot Magyarország, mégis csupán 3000 embernek van nálunk "menekült személyi igazolványa", és még ők se biztos, hogy itt élnek. Ehhez jön még aktuálisan 4-5 ezer menedékkérő, ugyanis a többiek továbbállnak. A 200 ezer menekült országától még nagyon-nagyon messze vagyunk.

"Ki garantálja hogy nem fognak lázongani, lincselni, vagy teszem azt nőket erőszakolni, mint a Skandináv országokban, ahol a nemi erőszakok 4/5-ét muiszlim bevándorlók követik el."

Senki nem garantálhat ilyesmit.

KUHULIN 2015.07.07. 14:26:04

@presshelsinki: "A 200 ezer menekült országától még nagyon-nagyon messze vagyunk."
Most kezdődik a tánc. Meg kell védenünk magunkat.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 14:28:54

@presshelsinki:

"Ehhez jön még aktuálisan 4-5 ezer menedékkérő"
Hetente jön ennyi. Beteszem tizedszer is, hátha megnézed egyszer a számszerűsített napi bontást az illegális bevándorlókról:
www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama

"a többiek továbbállnak."
Továbbállnának, az biztos.
Csakhogy az EU-s szomszédaink lezárják a határt, abban a pillnatban ahogyan ezt megpróbálják.
Ahogyan ezt megtette Svájc, Franciaország, és Ausztria is Olaszország iránányában.

Magyarul itt ragad, mind az országban. Ami bizony évi 200.000 magyarul nem beszélő, képzetlen, tömegében muszlim bevándorlót jelent, akiket etetni, szállásolni, és eltartani kell.
Méghozzá az adófizetők pénzéből.

Elhiszem, hogy ti jól megvagytok Soros, és a Norvég pénzekből, de légyszi ne azon dolgozzál, hogyan vegyél ki minnél többet a magyarok zsebéből, és hogyan szabadíthatsz az országra több százezer illegális bevándorlót !

Mert ez nagyon átlátszó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 14:40:13

@Trompf:

"Elhiszem, hogy ti jól megvagytok Soros, és a Norvég pénzekből, de légyszi ne azon dolgozzál, hogyan vegyél ki minnél többet a magyarok zsebéből, és hogyan szabadíthatsz az országra több százezer illegális bevándorlót !"

Na de épp ezért kapja a fizetését, ő pedig böcsületes emberként meg akar dolgozni a pénzéért. Ja, hogy ebbe az ország belerokkan? Az nem érdekli, addigra már egy másik országban okítja majd a népet az idegenekkel szembeni toleranciára.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 14:40:33

@Trompf:

A többieknek néhány információ a Magyar Helsinki Bizottság-ról.

A Magyar Helsinki Bizottság jogvédő szervezet egyik alapítója, 1994-től ügyvezető igazgatója Kőszeg Ferenc.

Az 1990-es országgyűlési választáson pártja Fejér megyei területi listájáról szerzett mandátumot. Az SZDSZ-frakció rendőrségi szóvivője, a Nemzetbiztonsági Bizottság tagja lett. 1991-ben az SZDSZ országos tanácsának elnökségi tagja lett és távozott az ügyvivői testületből.

Magyarul az egykori MSZMP-s ügynök, és egyéb akták egyik fő eltüntetőjét köszönthetjük az SZDSZ utódszervezetének a vezetőjében.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 14:42:31

@presshelsinki:

"A 200 ezer menekült országától még nagyon-nagyon messze vagyunk. "

Amint NYugat-Európából elkezdik visszazsuppolni őket ill. lezárják a határaikat, ahogy azt már el is kezdték, a 200 ezres létszámot pillanatok alatt elérjük.

Amint ez bekövetkezik, hamut szórsz a fejedre és bocsánatot kérsz? - Fenét, majd még több toleranciáról kezdesz prédikálni.

presshelsinki 2015.07.07. 14:43:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudod, mandátuma nem csak a választott képviselőknek lehet. A választott megbizatás valóban erősebb legitimitással rendelkezik a köz számára fontos döntéseknél, mint például a szakmaiságon nyugvó. Ezért is van az, hogy a törvényeket nem civil szervezetek, hanem népképviselőkből álló parlamentek alkotják. A civil szervezeteknek másra szól a mandátumuk, felhatalmazásuk, és egyáltalán nem szükségszerű, hogy a társadalom nagy csoportjainak vagy különösen nem a társadalom egészének a véleményét jelenítsék meg. A Helsinki Bizottság civil jogvédő szervezet. Egyik fő területünk a menedékkérők jogvédelme, és ezen az sem változtat, hogy mostanában ez egy felettébb népszerűtlen téma. Ezzel együtt, hidd el, nagyon sok magyar ügyfelünk van, csak őket nem menedékjogi eljárásban képviseljük. Szóval, haza és haladás.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 14:45:07

@presshelsinki:

Még mindig nem árultad rel, kitől kaptátok a mandátumotokat. Pedig ezt te hoztad fel korábban.

Csucsundraa 2015.07.07. 14:47:47

@Csatos Bambi: Ott a pont. ... én csak a legkedvesebb forgatókönyv szerint gondolkodtam, hogy tényleg az, aminek vallja magát. ...és még így sem állja meg a helyét az érvelés. ...hát még ha nem is igaz amit mond....

Trompf · http://trompf.blog.hu 2015.07.07. 14:48:01

@Trompf:

Társelnök:
Kádár András Kristóf, aki Nokiás dobozos BKV-ból pénzt talicskázó Hagyó Miklós egyik ügyvédje..

presshelsinki 2015.07.07. 15:02:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A mandátumát egy civil szervezet a legtöbb esetben saját maga határozza meg. Mondjuk, alapító nyilatkozatban vagy alapszabályban. A mandátum a mi esetünkben azok a jogterületek, témák, amivel foglalkozunk. A Helsinki Bizottság egy kis egyesület, amelynek a közgyűlése dönt a szervezet mandátumáról. Sok civil jogvédő szervezet működik így. Ha a szervezet releváns lérdésekre releváns ad vagy ha szakmailag erős, megbízható, a társadalom számára is legitim lesz tevékenysége.

presshelsinki 2015.07.07. 15:11:35

@Trompf: Ehhez jön még aktuálisan 4-5 ezer menedékkérő"
Hetente jön ennyi. Beteszem tizedszer is, hátha megnézed egyszer a számszerűsített napi bontást az illegális bevándorlókról:
www.police.hu/hirek-es-informaciok/hatarinfo/elfogott-migransok-szama

Kösz, ismerem a számokat. Te meg jó lenne, ha egyszer majd megértenéd, hogy a töredéke marad itt ennek a nagyon nagy számú külföldinek. Tavaly 43 ezren kértek a magyar hatóságoknál menedékjogot, de hatezret sem ért el azoknak a száma, akik itt várták be az eljárás végét. Igen, tudom, Kósa Lajosék meg azt mondják, hogy százezreket fognak ide visszaküldeni. Én ennek nagyon-nagyon kis esélyét látom, de én legalább elismerem, a jövőbe nem látok. Egyelőre százakban és nem tízezrekben mérhető a visszaküldöttek száma, amit azért el lehet viselni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 15:21:21

@presshelsinki:

"Ha a szervezet releváns lérdésekre releváns ad vagy ha szakmailag erős, megbízható, a társadalom számára is legitim lesz tevékenysége."

A működése akkor is legitim - legalábis a szó leggyakoribb értelmezése szerint -, ha szakmailag gyenge és/vagy rossz válaszokat ad - mindaddig, amíg nem sért hatályos törvényt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 15:23:36

@presshelsinki:

Na és mit fogtok tenni, ha valóban tízezreket, százezreket küldenek vissza hozzánk? Ennek ui. egyre nő az esélye, elég figyelni a nyugat-európai államok reakcióit.

Ezt már kérdeztem tőled, de nem méltattál válaszra.

Aranyi Gábor 2015.07.07. 17:00:58

@manager2008: Íme a hatályos Btk. normaszöveg: "Zaklatás

222. § (1) Aki abból a célból, hogy mást megfélemlítsen, vagy más magánéletébe, illetve mindennapi életvitelébe önkényesen beavatkozzon, őt rendszeresen vagy tartósan háborgatja, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Aki félelemkeltés céljából
a) mást vagy rá tekintettel hozzátartozóját személy elleni erőszakos vagy közveszélyt okozó büntetendő cselekmény elkövetésével megfenyeget, vagy
b) azt a látszatot kelti, hogy más életét, testi épségét vagy egészségét sértő vagy közvetlenül veszélyeztető esemény következik be,
vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(3) Aki a zaklatást
a) házastársa, volt házastársa, élettársa vagy volt élettársa sérelmére,
b) nevelése, felügyelete, gondozása vagy gyógykezelése alatt álló személy sérelmére, illetve
c) hatalmi vagy befolyási helyzetével visszaélve
követi el, az (1) bekezdésben meghatározott esetben két évig, a (2) bekezdésben meghatározott esetben bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő." Most küldte át nekem a Hukkk, nem a Hack Peti. Tudod, ELTE-ÁJK. Úgyhogy ideje befognod a globálkufár pofádat, mert nem a jogrendünkkel, de a ...sereg fokosával találkozhatsz egy romkocsma kapujában - percekkel később az egész kerületet katasztrófa sújtotta övezetnek kell majd tekinteni, de ez téged már nem fog zavarni. Síkosító nélküli ungabungát kívánok minden nő- - jó, gondoljunk a pride-os niggerekre is - ÉS minden férfi rokonodnak is a kerítés túlpartján. Ha közelebb jössz, ígérem, nem lövök/beszélek a levegőbe. Oda te fogsz, repülni. És amilyen tehetséges vagy - mert Ti aztán kiaszottul értetek mindenhez, országkifosztástól buziparádé rendezésig utyepah - szárnyak nélkül fogsz repülni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 18:13:26

@Aranyi Gábor:

Nocsak, már az osztrákok is náculnak:

index.hu/kulfold/2015/07/07/az_osztrakok_fele_ujra_hatarellenorzest_akar/

Már nekik is tele van a tökük a "menekültekkel". "Az osztrákok 71 százaléka támogatja az uniós határok, így a szerb-magyar határ jobb védelmét, és 53 százalékuk áll ki az osztrák határszakasz ellenőrzésének újbóli bevezetése mellett"

Nekem egy javaslat tetszik:

"Az osztrák OGM közvélemény-kutató intézet legfrissebb kutatása szerint tízből hat osztrák célravezetőnek tartaná azt is, ha magánszemélyeknek megkönnyítenék a migránsok befogadását"

Ez nálunk is jól jönne, kedves libsi népárulóink megmutathatnák, hogy nemcsak a fizetésükért, hanem őszinte meggyőződésből pátyolgatnák a gazdasági bevándorlókat.

Csatos Bambi 2015.07.07. 18:23:32

@Trompf:

"Aki ezt pártolja, annak az ország tönkretétele egyértelműen a célja."

A terv egyértelmű, és egész Európát érinti:

1. Az elmúlt 30-40 évben azzal, hogy az egykori gyarmatokról érkezőknek nem csak munkavállalási engedélyt adtak, de a letelepedésüket, sőt az állampolgárság megszerzését is támogatták, sikerrel destabilizálták Nyugat-Európát. Az őslakos fehérek félnek a saját hazájukban, nincs már emzetállam, nincs nemzettudat, nincs közös sors, a bevándorlók meg nem érzik magukénak az új hazájukat, sőt, gyűlölik az egykori gyarmatosítóikat.

2. Azzal, hogy a Közép-Európai országokat tudatosan az "olcsó munkaerő" státuszában tartották, milliószámra bírták rá a posztkomcsi blokk munkavállalóit, hogy elhagyják a hazájukat, és az egyébként is szétzüllesztett, gyökértelen nyugati "multikulti" közegbe olvadjanak. A Nyugatra migráló keletiek így nem erősítik az otthoniak "nemzeti" politikáját, és az új "hazájukba" se integrálódnak, mivel a multikulti környezetben nincsenek igazodási pontok.

3. A terv harmadik fázisában pedig Kelet-Európára is ráeresztenék a "multikulti" jegyében a migránsokat, GONOSZ módon arra a hazugságra hivatkozva, hogy pótolni kell az elvándorolt munkaerőt. Látjuk, hogy ez a cél, hogy itt telepedjenek le, hiszen a Nyugat NEM tudja, és nem is akarja befogadni ezt a hullámot. Így - amennyiben a közép-európai kormányok engednek a nyomásnak, az ő országaikat ugyanúgy destabilizálni fogják a bevándorlókkal, ahogy a Nyugatot destabilizálták.

Összegezve:

A terv célja, hogy

1. atomjaira robbantsák az egykori büszke nyugati nemzetállamokat
2. áttolják a keleti munkaerőt nyugatra
3. a keleti munkaerő helyére meg betelepítsék a migránsokat

Így létre tudnak hozni egy olyan "multikulti" katyvaszt, amit senki nem érez a sajátjának, senki számára nincsenek benne igazodási pontok - a massza ahhoz fog igazodni, amit a "tudjukkik" kezén lévő mádiában lát és hall.

Zárásként el kell érni, hogy az őslakos európaiak a keresztény értékek helyett a közösségellenes "liberális" eszméket támogassák.

Az orientációjukat veszített tömegek pedig már könnyen irányíthatók lesznek.

Csatos Bambi 2015.07.07. 18:38:21

@presshelsinki:

"Tán beláthatnád, hogy a turista és a menedékkérő nincsen ugyanabban a helyzetben, sőt alapvetően más helyzetben van."

Egy menekült csak addig menekült, amíg meg nem érkezik a hazájához legközelebbi ELSŐ biztonságos országba.

Ha továbbmegy, akkor már nem menekül, hanem világot lát, vagyis turista.

manager2008 2015.07.07. 19:27:34

@Aranyi Gábor: és mit nem értesz a szövegből te kis butuska. Olvasni tudsz? Elolvasod és csinálod tovább? OK , most rettenetesen félek és ez sokba kerülhet neked. ez a "félelem bére". Mivel a félelmem miatt orvosi kezelésre is szorulok, majd hozok számlát, elég drága az órabére a doki bácsinak összejön egy félmillió kapásból. Aztán kérem hogy a Te elmédet is vizsgálják ki a te költségedre, az kb. 150000 lesz ha olcsón megszámítja a szagértő doktor úr..

De ne félj, elmebetegekkel nem játszok jogi játékokat mert szánalmas lenne. Nem érsz te tíz percet sem , nem lenne öröm hogy beszarva lássalak a bíróságon.
De tudod mit, másold ki amit írtál és menj valami haver jogászhoz és kérj ingyen tanácsot. Aztán mesélj.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 19:32:12

@Csatos Bambi:

Pontosan. Ráadásul az az érv sem állja meg a helyét, hogy pl. Törökországban kirabolják a menekülőket. Az otthoni háborús körülményekhez képest egy egyszerű kirablás veszélye igazán semmiség. Nehogy már a Pentagon biztonságát várja el egy háborús országból érkező "menekült".

manager2008 2015.07.07. 19:37:57

@Csatos Bambi: Ez rabló mese. Azért ne nézd már ennyire okosnak a tudjuk kiket sem. Lószart.
Az rendszert a befektetők mozgásai vezénylik, mert nincs más lehetőség. Ki lenne helyettük? Magától nem működik semmi.
Ha elolvasod Marx bácsi romantikus idealista Tőke könyvét és megérted, akkor rájöhetsz hogy működik a kapitalizmus (ez is valami lenne).
Aktuálisan beszart Európa, és ez kínos. Bármit magyarázol ebbe, az nem számít semmit, attól nem lesz jobb.
index.hu/gazdasag/penzbeszel/2015/07/07/europa_robbanni_fog_ez_csak_a_kezdet/

Hasonlítsd össze Európát Kínával és rájössz hogy lemaradtunk. Ennyi. A többi már csak döglődés. Nincs munkaerő aki olcsón és fegyelmezetten dolgozik, mert az európai okos de nem szeret monoton munkát végezni. Mindenki viszont nem lehet kreatív munkás aki Ferrarit tervez.. Valakinek szívni is kell, és az Te leszel vagy éhen halsz lazán, esetleg lövöldözhetsz is, de attól mi lenne jobb? Ebbe döglött bele a Szovjetunió is. Nem kreatív, lusta és bunkó oroszokkal meg tatárokkal nem lehet versenyezni a világgal. Háborúzni azt lehet. És?
Game over. Kerítés, meg szírek , lószart sem számít.

Csatos Bambi 2015.07.07. 19:57:15

@manager2008:

"Ha elolvasod Marx bácsi romantikus idealista Tőke könyvét "

Arra a Marx bácsira gondolsz, aki akkora pénzügyi zseni volt, hogy egész életében az Engels nevű dúsgazdag FIÚPAJTÁSA tartotta el? :DDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 19:59:34

Újabb Amnesty International panaszkodás:

index.hu/kulfold/2015/07/07/amnesty_international_jelentes_menekultek/

Részlet:

Egy-másfél napot gyalogoltunk Magyarországig, 20-25 emberrel, mielőtt elkaptak a rendőrök” – mondta egy Irakból menekült jazidi édesanya és a lánya. Ujjlenyomatot vettek tőlük, és levetkőztették őket. „Minket, nőket, egy rendőrnő vetkőztetett le, de az ajtók nyitva voltak. Amikor kértük, hogy csukják be, csak kiabáltak ránk."

Szóval az életükért menekültek Irakból, de zavarta őket, hogy nyitva volt az ajtó. Nem is tudom, ha éna halál elől menekülnék, akkor ez zavarna a legkevésbé.

"Úgy bántak velünk, mint az állatokkal. Tolmács volt, de ügyvéd nem.”

Érdekes. Minek is kell nekik ügyvéd - akit "természetesen" a tolmácshoz hasonlóan a magyar állam fizet? Ha én az életemért menekülök, akkor örülök, ha bárhol befogadnak, és nem ügyvédért kiabálok.

De még érdekesebb jön:

"A márciusban, Magyarországon adott beszámolóból az is kiderült, hogy bűnözőkként kezelték őket a rendőrségen, és börtönnel fenyegettek arra az esetre, ha nem kérnek hivatalosan menedéket, amit – mivel a család Németországba igyekezett – nem akartak kérni. Ebben az esetben jelenleg is Szerbiába toloncolhatók vissza."

Nagyon vicces. Azt még talán presshelsinki is elismeri, hogy valaki csak akkor számít menekültnek, ha menedéket kér. Az illegális határátlépés is csak akkor nem von büntetést maga után, ha az illető menedéket kér, akkor meg minek is panaszkodnak azért, hogy ennek hiányában bűnözőkként kezelték őket?

Persze, Németországba igyekeztek. Annyira féltették az életüket, hogy Németországig meg sem akartak állni. Vagyis a "menekült", aki nem is kér menedéket, jogot formál arra, hogy büntetlenül megsértse Magyarország határát, büntetlenül áthaladjon Magyarország területén, és ügyvédért óbégat, ha közlik vele, hogy ha nem kér menedéket, akkor nem tekinthető menekültnek, akkor viszont a tiltott határátlépés bizony bűncselekmény.

Most komolyan, ti (presshelsinki) ilyeneket védtek?

manager2008 2015.07.07. 20:07:17

@Csatos Bambi: Marx bácsit elismerik mint szakértőt a témában (nyugaton is oktatják) legfeljebb neked csak ez a téma jut eszedbe. Ez fogott meg téged, bár én nem is merem ezt a sztorit, de tök mindegy. Tőlem dakota indián is lehetett és transzszexuális. Nem ezért értékelik. Olvasd el, és ha megérted akkor magasabb osztályba léphetsz.

manager2008 2015.07.07. 20:15:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem kell ide kerítés, kiállsz a határra, hirdeted a nézeteidet és inkább átússzák az Adriát, de nem jönnek ide. :) Egyébként te elolvasod amit írsz?
Most voltam kint a Balaton parton, beszélgettem egy régi ismerőssel, 5 gyereke van (élenjáró magyar anya legalább). Hasonló a véleménye mint a tiéd. Azt kértem most gondolja át hogy vele is ugyan ez történik, mert bejön egy háború mondjuk keletről, áthúzódik az Ukrán konfliktus, harckocsik lövik a városodat és veled is ezt csinálják az osztrákok (sátorban 50 fok van náluk). Jaaa mondta de én más vagyok. Milyen más? Kérdeztem? Az osztrák csendőrnek te is csak egy izzadt, büdös koszos szakadt sokgyerekes menekült lennél akire nincs szükségük és etetni kell. Jaaaaa, hát ez borzasztó tényleg mondta.

Arcade Macho 2015.07.07. 20:18:32

most olvastam a velemenyt hogy azert nem biztonsagos orszag szerbia, mert nem tudjak ellatni rendesen a menekulteket
hat mi se vagyunk biztonsagos orszag akkor
lehet inditani a buszokat Finnorszagba, szerintem a plakatos marhulas utan lehetne osszedobni buszra valot hatha ott tobb szerencsevel jarnak

Arcade Macho 2015.07.07. 20:19:25

@manager2008: "áthúzódik az Ukrán konfliktus"

seggecske, es a NATO az akkor ulni fog olbe tett kezzel ugye?

manager2008 2015.07.07. 20:45:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: index.hu/tech/2014/08/14/a_magyar_titkosszolgalat_siman_lehallgat/ Azért olvasgass te hülye. Tudod a síkosító meg a kurva anyád az más kategória. Majd beszélünk :)

manager2008 2015.07.07. 20:47:49

@Arcade Macho: Most nem azt csinálja? Majd Kovácsné síkosítója miatt kitör a III. VH mi? :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.07. 20:54:14

@manager2008:

Ja, és a sikosító és a kurva anyád ugyanaz. Az anyád egy bárcás kurva, a sikosító meg a szokásos munkaeszköze. Te ne tudnád ezt, aki a saját anyádat meg a lányaidat futtatod?

Persze a strici szó már out, a kurváknak ma menedzserük van. :D

Csatos Bambi 2015.07.07. 21:01:12

@manager2008:

"Ez rabló mese. Azért ne nézd már ennyire okosnak a tudjuk kiket sem. Lószart."

Nyilván ismered John Lenon világhírű dalát, az Imagine-t, 1971-ből.

Miről énekelt már 1971-ben Lennon fülbemászó, elzsongító, agymosó dallamokban? Pontosan arról, ami felé azóta is terelik a "tudjukkik" a világot:

- Imagine there's no heaven, no hell below us = nincs mennyország, nincs pokol (nincs a jónak jutalma, a gonosznak büntetése)

- Imagine all the people living for today = az emberek a mának élnek

- Imagine there's no countries, nothing to kill or die for = nincsenek államok, amiért ölnek, vagy az életüket adják

- And no religion too = nincs vallás

- Imagine no possessions = nincs magántulajdon

- Imagine all the people sharing all the world = az emberek közösen használják a világot = globalizáció

- I hope someday you'll join us = remélem, egy nap csatlakozol hozzánk

Épp csak az maradt ki a bárgyú dalocskából, hogy KIK irányítanák ezt a földi mennyországot.

manager2008 2015.07.07. 22:03:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudod Kovácsné egy úrinő legfeljebb sírva fakad ha feldühítik, ahogy te viselkedsz az csak a meddőhányók környékén fordul elő, ha érted mire gondolok. Ott viszont nem divat az "izmus", - ja azt sem érted. Első generációs értelmiségieknek mindig szocializációs problémái maradnak a felszín alatt :)

manager2008 2015.07.07. 22:04:35

@Csatos Bambi: Ha ők irányítanak, akkor nagy szarban vagy.

aurri 2015.07.07. 23:06:57

@bértrollbosszantó_kovi1970: ne buzizz, te kötsög libsibolsi! :)

Aranyi Gábor 2015.07.07. 23:41:53

@manager2008: Mivel az ELTE-AJK-ra (is) jártam, nincs szükségem jogász segítségére. Neked viszont jól jönne egy agyátültetés. Ha találkozom egy guriga toalettpapírral, majd szólok. Bár lehet, h. annak a sok sz@rnak, amit a fejedben gondolatok helyett tartasz, egy guriga nem is lesz elég. Nekem olyan a pereskedés, mint a pisztrángnak a hegyi patak vize... Annak az Aranyi Istvánnak vagyok a kései leszármazottja, aki Nógrád-Hont-Gömör főispánja, és az ún. jogügyi reform kidolgozója volt Zsigmond király alatt. Ha a pallosjogát tekintem, akkor qrva nagy sza@rban vagy. De hangyányit eltértünk a tárgytól, manegér. Hívom is a macskát, úgyhogy pucolás! "Megértem, nem rajonghat értem minden -egér, de hát én azért vagyok, hogy te ne is legyél!"

Aranyi Gábor 2015.07.07. 23:52:59

@manager2008: Miért nem a kva gazdag arab országokba mennek, miért MEGINT ide rongyolnak buzulmánék? Ja, mert a globálkufárok szerint a cigányság mint biológiai fegyver nem elég hatékony a magyarok ellen, még csak a purgyék 30 %-a cigány. A cigányok általában katolikusok, némelyik akkora arany Szűzmáriát akaszt a nyakába, hogy lépni nem tud tőle... Qvára rábactok, ha itt saria lesz, mert fej nélkül igen körülményes hülye kommenteket írni.

manager2008 2015.07.08. 08:00:33

@Aranyi Gábor: Ezek szerint jó bulik voltak az egyetemen, mert nem sok ragadt rád bár ott tudást nem szerzett még senki, csak az idejét cseszte el. Tudod mi a magyar jogszabály definíciója? "Nem más mint az emberi hülyeség tárgyi bizonyítéka."
Rosszabb coming out nem is jöhetett volna tőled, a jogász a leghülyébb emberfajta, az megy oda, aki matekból 2-3-asnál nem tudott összeszedni soha (ezért nem ment mérnöknek stb.)
Bírói gyöngyszem, az adott ügyben a nehézségi erő játszott szerepet. A bíró szerint: az nem jogszabály ezért nem kell figyelembe vennie.

1. Azt meséld akkor el a széles publikumnak hogy az általad leírt életveszélyes fenyegetés sorozat miért is nem zaklatás. Kíváncsian várom az elemzésedet. A védekezésedhez is felkészülhetsz ezzel. Majd lesz kamera is ne félj.

2. A cigánykérdést is megoldod, csinálsz nekik egy szép színes kerítést igaz?

Szegény főispán úr forog a sírjában, hogy ilyen messze gurult az almája. De ha felmutatod Kovácsné trófeáját kapsz felmentést tőle. Bár ahhoz más képességek is kellenének :)

Csatos Bambi 2015.07.08. 09:38:49

@manager2008:

irányítanák =/= irányítanak

Arcade Macho 2015.07.08. 09:53:05

@manager2008: elegge erdekes vagy hogy nagyfejuen osztod az okossagot amikor meg arrol lenne szo hogy valoban gondolkodjal vagy esetleg egy kozerdeku informaciot felhasznaljal, akkor latvanyosan bizonyitod milyen debil vagy

segitek ha esetleg az erto olvasas hianyozna...
https://hu.wikipedia.org/wiki/Észak-atlanti_Szerződés_Szervezete
"amelynek értelmében a tagállamok minden politikai és katonai eszközt igénybe vesznek a tagországok szabadságának és a biztonságának megőrzése érdekében. "
"Magyarország – Csehországgal és Lengyelországgal közösen – 1999-ben vált a szövetség tagjává."

ha ide athuzodik a konfliktus akkor az nem tobb even keresztul elhuzodo polgarhaboru lesz, igy felesleges ijesztgetni meg hasonlitgatni

manager2008 2015.07.08. 10:28:53

@Arcade Macho: Na persze. index.hu/gazdasag/2015/07/08/van_az_a_penz_amiert_nem_zavarnak_a_bevandorlok/
tehát ha fizet és a haveroknak i jut belőle, akkor semmi probléma a bevándorlókkal, nem okoznak biztonsági problémát, sőt állampolgáok is lehetnek. Szerinted ez persze nem gusztutalan ugye? Azért hogy te is értsd, egy szíriai család három gyerekkel, orvos végzettségű férj, stb. az mehet megdögleni, de ha egy soha nem dolgozott idióta kisköcsög jön, aki eddig csak játszotta az eszét, de apuka lepenget 300000 EUR-t, akkor az n már állampolgár is lehet. "Ebből 2518 fő az, aki letelepedési államkötvény-vásárlás útján szerzett jogot az itt tartózkodásra, további 4145 személy kapta meg családegyesítés jogcíme alatt az engedélyt."
Na most ezek az urak é hölgyek ugye nem 50 C fokban várnak egy sátortáborban sok ezren, hanem a szállodában várják a papírjukat. mert mi tudjuk hogy ő jó ember.

ergo: Ha az ISIS lepenget ennyit / fő akkor ide küldhet 100 terroristát is az nem számít.
Ki is a debil? ja van a a pénz ....

Arcade Macho 2015.07.08. 11:08:28

@manager2008: persze persze seggecske tereld el a temat a beegesedrol...

Arcade Macho 2015.07.08. 11:10:01

a helsinki bizottsagnak meg nem olyan boldogsagot sugarzo szorolapot kellene osztogatni a betantorgoknak hanem pl. ezt: index.hu/belfold/2015/07/08/embertelen_a_tokoli_borton/

megis mit varnak el, idejon a vilag masik felerol, es jobb ellatast akar mint egy magyar? ugyan mar kiralylany...

manager2008 2015.07.08. 11:16:40

@Arcade Macho: Hülyeségeket beszélsz. Nincs olyan biztonsági probléma ami érintené az ország biztonságát. Ez ahhoz még kevés és nem is ide tartanak mellesleg. A stílusod a vélemény csoportodra jellemző. Nem mondom azt hogy a kurva anyád, pedig az nálatok belefér.

Arcade Macho 2015.07.08. 11:30:19

@manager2008: varjal mar egy kicsit te idiota majom, az elozo temahoz...

szoval ha mi menekulnenk a szirekhez akkor velunk ez tortenne:
mno.hu/kulfold/megint-lemeszaroltak-100-keresztenyt-1274807

persze toleralkodjal sokat te alliberalis hibbant idiota

Arcade Macho 2015.07.08. 11:31:42

@manager2008: nezd, olvasni azt nem tudsz, ervelni az sem, szemelyeskedni azt igen, akkor remelem ertheto leszek: ravatalon baszd meg anyad te tajparaszt geci

manager2008 2015.07.08. 11:43:23

@Arcade Macho: Lehet hogy mégis mondanom kellene, de tudod mit , nem teszem. Minek? Te már nem fogsz megjavulni. Igyál hideg sört az most segít. A gondolkodás neked csak árt. A youtube oldalon megtalálod az indulókat, menetelj körbe körbe és élvezd hogy hős vagy.
Mivel vitatkozva kellene érvelni? Mondtál bármit ami értelmes? Ha valaki sértegetéssel kezd, azt simán el kell küldeni az anyjába, ez az etikett. Vágod?

Csatos Bambi 2015.07.08. 16:05:31

@manager2008:

"tehát ha fizet és a haveroknak i jut belőle, akkor semmi probléma a bevándorlókkal, nem okoznak biztonsági problémát, sőt állampolgáok is lehetnek. Szerinted ez persze nem gusztutalan ugye? "

Abban mi a gusztustalan, hogy ha valaki papírokakl érkezik, és udvariasan megkérdezi, hogy bejöhet-e, ráadásul biztosítani tudja a saját megélhetését, sőt munkát és megélhetést tud adni az ittenieknek, akkor beengedjük?

Szerintem inkább az a gusztustalan, ha valaki kérdezés nélkül, engedély nélkül, erőszakosan ront be valahová, majd miután berontott, elkezd rendezkedni, meg követelőzni, meg randalírozni mások birtokán, földjén, kertjében - mint ahogy azt az illegális bevándorlók teszik.

Csatos Bambi 2015.07.08. 16:14:05

@Arcade Macho:

Na, azok is azon hörögnek, hogy ki van kenve szarral a vécé.

Biztos a smasszerok, meg a szoc.munkások, meg a pszichológusok kenték ki.

manager2008 2015.07.09. 08:59:33

@Csatos Bambi: Az egyetemisták 37%-a végleg elhagyná az országot index.hu/belfold/2015/07/09/havi_otvenezerbol_elnek_az_egyetemistak/ kapsz helyette egy mecsetet :) az is szép. meg lesz turizmus aki nézegeti.

A befizetős bevándorlóknál honnan tudod hogy nem az ISIS fizette ki a számlát? Ez nem pénz neki A papírja meg kamu. A titkosszolgálatok bármilyen országban csinálnak papírokat, útlevelet , akár olyat hogy Te vagy a Télapu. Ennyi eszük midig van, és hozzá lesz egy mese hogy ő vállalkozó, és ha kell körbeutazza a földet és csinálnak neki 10 céget ehhez.

DFK 2015.07.21. 13:05:04

@presshelsinki: Szóval: Szerbiában milyen veszély fenyegeti őket? jelentkeznek-e haladéktalanul a hatóságoknál? Tudják-e hitelt érdemlően bizonyítani, hogy honnan jönnek? Hoppá, egyiknek sem felelnek meg, vagyis nem menekültek, az egyezmény NEM vonatkozik rájuk.

DFK 2015.07.21. 13:09:08

@presshelsinki: Magyarország mitől biztonságos a számukra? Mitől biztonságosabb, mint Szerbia? Mutasson konkrét példákat! Mert amíg nem, addig csak hazudnak.

DFK 2015.07.21. 13:14:17

presshelsinki. akkor ugye vállaljátok minden egyes, bevándorló által elkövetett bűncselekmény felelősségét? Gy.k. mentek velü a börtönbe?
süti beállítások módosítása